Autokopen
De service was meer dan geweldig. Ze voldoen aan alle verzoeken en helpen onvermoeibaar. De eigenaar van het bedrijf is echt een topper.
Autokopen
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met dit bedrijf. De omgang met de eigenaar was buitengewoon; hij is flexibel en erg behulpzaam.
Goede service
Je word hier altijd vriendelijk ontvangen en denken graag met je mee. Aantal keren mijn auto gebracht en het kwam weer goed en snel terecht. Aanrader. P.s. Ze hebben lekkere koffie =)
Gewoon top bedrijf!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Ik heb mijn Audi A6 hier gekocht met garantie. Na drie weken kreeg ik helaas problemen met de distributieketting. De garage stond direct voor me klaar en heeft dit netjes onder garantie opgelost. Alles werd duidelijk uitgelegd, de reparatie is snel uitgevoerd en de auto loopt weer als nieuw. Ook de olie en filters zijn meteen vervangen. Fijn om zo’n betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf te hebben gevonden – een echte aanrader!
Topservice bandenwissel.
Topservice. Razendsnel geholpen en super vriendelijk personeel.
Aanrader!!
Top!
Vriendelijke en duidelijke communicatie. Top service bij het invoeren van mijn nieuwe auto. Zeer tevreden!

